BYTE OCH RETUR
ATT GÖRA BYTEN OCH RETURER ÄR ENKELT. NEDAN HITTAR DU INFORMATION SOM ÄR BRA ATT KÄNNA TILL:
VIKTIG INFORMATION
HUR RETURER FUNGERAR
Att returnera är enkelt - använd vår returportal för en smidig hantering: Du hittar portalen här.
Vid frågor kontakta oss på: support@neimylabel.com.
Notera kraven av originalskick vid retur nedan.
ORIGINALSKICK KRÄVS
- Etiketter intakta
- Retur i originalpåse
- Otvättad
- Doftfri (ingen parfym eller rök)
- Fri från fläckar (smink, deodorant)
- Fri från djurhår (allergibesvär)
Misslyckande med att uppfylla ursprungliga villkor resulterar i en återbetalning på 30%. Saknad av påse, förpackning eller etiketter ogiltigförklarar återbetalningsberättigandet.
HUR DU KLAGAR PÅ EN PRODUKT
Om du stöter på några problem eller avvikelser med din produkt, såsom skada eller att du har fått fel produkt(er), vänligen kontakta oss omedelbart. Du kan kontakta oss på support@neimylabel.com och ange följande uppgifter:
- Kortfattad beskrivning av problemet
- Ordernummer
- Produktnamn
- Var vänlig och inkludera en tydlig bild på produkten som visar skadan
Det är viktigt att notera att klagomål ska framföras inom en rimlig tidsram från upptäckten av skadan, enligt konsumentköplagen, vilket stipulerar inom två månader. Skadan måste härstamma från ett produktionsfel snarare än vanligt slitage. Till exempel betraktas ett hål i plaggets mitt som slitage och inte som en produktionsdefekt. Om ditt klagomål bekräftas kommer vi att ersätta produkten med en ny eller motsvarande artikel. Om detta inte är möjligt kommer en återbetalning att utfärdas istället.